TL -289-

Ela escreveu dizendo
que não me aguentava mais
e foi embora com meu caminhão
Foi embora e me deixou aqui
Foi embora e me deixou aqui
Quando eu acordei e vi meu caminhão
não tava mais
e nunca mais na vida eu vou dormir


Ela Roubou Meu Caminhão - Matanza




Li

Tee: [R3] Candis Knotted Tee NEW
Skin: .::WoW Skins::. Daisy Skin + lush & tango applier+slink NEW Designer Circle ONLY 99L
Makeup: .::WoW Skins::.  Teresa make up set NEW in SL Fashion Week July 27 - August 01, 2013
Chest piercing: Cute Poison - Malice Piercing NEW in SL Fashion Week July 27 - August 01, 2013
Hair: /Wasabi Pills/ Aida Mesh Hair - Blacks Pack
Hairbase: DeeTaleZ Hair shaved tattoo flowery
Tie:  IMAGINE. Mesh Tie Pink - Gacha
Bracelet:  .:Angel of Metal:. Bracelet Unisex
Hands: Slink Avatar Enhancement Hand Gesture
Ears: UNISEX[MANDALA]SIMPLE_EARS_HUTUU
Short: !BeUp! Shorts Jeans Female - Black
Feet: Slink Avatar Enhancement Medium Feet
Sandals: Slink Classic Pointed Pumps Black


Teo

Long Sleeve: .:Angel of Metal:. Long Sleeve T-Shirt Matanza NEW
Sneakers: / XIAJ / Checkered High Tops NEW
Skin: KOOQLA Gray (05)
Necklace: - .HoD. - Nothing's Necklace
Hair: ::Exile:: Broken Strings: Naturals
Hands: [CheerNo] Hands_V3_#4
Tattoo: Letis Tattoo - Sweet Skull
Shorts: ::ZED:: Skull Cargo Shorts - Dark



Poses: Purple Poses
Couple 252
Couple 300 NEW in SL Fashion Week July 27 - August 01, 2013




CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment